Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


18.12.09

回忆


就要到初二了。。。

最近我又很多感触

因为我们不知几时才能够重逢

重逢之后,

又不知会不会像以前那样

有说有笑。。。

或者已经忘记我了。。。

或者我们的感情

已经疏远了


你们,

的朋友实在太多了。。。

而我只是你们之中的一位

好怕你们不在理我了


我的朋友真的很少

我一定不会忘掉你们的

^^




诗琦加油!!!


不要在为他担心了。。。。。