Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


16.5.12

.

今天 很扫兴. 都很不爽..
真不明白 为什么出一次街那么多东西发生.
唉,一言难尽.
是吧, 我只能在你们面前
伪装得我很快乐
我很努力的去参与 班上的游戏.
在窗口 看到你们来 就拿出笑容
伪装 得 我真的很开心
很尽情地玩游戏

累了, 就让我软弱一次吧.