Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


16.1.10

余老师好想念你啊~~

放学的时候。。。

我遇到余老师了耶!!!

然后老师问我读什么班???

我:E班

老师:只是你一个吗???

我:还有紫滢,月凌。。。

老师:哦!!!昨天看到你的facebook耶!!!很不习惯吗???

我:是咯!班上好安静哦!

老师:哦!习惯就好




之后,老师就回办公室咯!

老师谢谢你那么关心我呀!

好感动。。。

好怀念老师叫课呀!




然后也遇到了范瑜的妈妈^^

hehe~~