Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


27.11.11

^^

该发生的始终会发生
我的决定还是没有改变 (:
姓何的,我祝福你.
以前 我会恨你 讨厌你
你伤害她 也让以前的那个你消失了
不过 现在不会讨厌你了
因为决定要过一个人的生活
想不到,时间真的冲淡了 我的那些痛苦
那些折磨人的痛苦 :D
五个月前的今天 还以为自己真的会没有了谁会死
其实 现在都还好了

有人说我不够坚强,有人说我太幼稚XD
不如 就在这两者之间吧 (:

爱与恨;只是一念之差 (: