Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


5.2.12

STAY POSITIVE :D


我想说、
这世界上并不会因为失去谁而活不下去 :)

我知道、
我对你来说 并不再是什么了
你的眼神 多么陌生
你提醒了 我的身分
提醒我 再没有借口去知道你的境况
在舍不得的回忆始终要放下.
因为自己已经选择了
已经没有可以退后的余地

再好的朋友 到最后还是会离开你
就算是亲人也好 也逃避不了这命运

我只不过是张伶俐而已
除了这个 我什么都不是.
:)