Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


30.3.12

Where there is a will,there is a way.

不想只是尽力就好、想认认真真的赢一次
一次就好、
人生就像一场游戏 游戏过了就什么都没有
在这场游戏里面
我想赢一次
今年 很多事情想完成 想成功 :)

犯贱. 明明过的好好的又让我三番四次的看到你做什么
知道你很讨厌我 也不见得我很想见到你、
我小气? 不够你幼稚啦 :D

最近 常在想 未来 的路该如何去走.
因为 自己已失去方向
不知 如何向前.

生命 如此脆弱、
你要好起来 不要输给我! :)

曾经 我以为我真的适合这世界、
但却 发现这世界不属于我
很多事情 很想置身事外、
但却不能 真的很累.