Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


3.12.12

为什么我还活着
我恨你 (:
我什么都没有 就命一条。要就拿去吧
昨天的 一切 那种痛 提醒自己不要再傻了
我还可以怎样 好累好累
 
哥啊,在天上的你 过得好吗?
带我走 好吗?
我活累了 够了 厌了
 
走了 就别回来了 我怕我活不成了
最可怕的不是 哭得死去活来
是 觉得自己很可笑
还要 微笑的对自己说没事

真的 好累

我做到了 答应你的事
我没有轻易放弃
只不过 是我抓太紧了
他不喜欢

要我怎样?
(: