Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


12.4.11

PLEASE,DON'T LEAVE MY ALONE.

不乖、哭了一整天。很丑很丑很没用! 我以为我可以很坚强 但原来只是我以为勉强的笑,我笑不出 我不要你离开了,回来好麽!我不要你离开,我不要我知道这希望都不再可能了 也许我太过天真 以为奇迹会发生 如果时间能够倒流 我宁可一个人生活 我不要看到 你离去的背影好傻好傻,以为自己真的可以改变一个人 但、这都只是我以为或许、这样我们之间这样会比较好过 忙 能让一个人忘记一些不想记起的. 原来,一个人哭累了 自然会安静的:)