Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


13.12.11

-

不知道自己到底 究竟要怎样
很累去维持 去回想
也许是 习惯了祝福 已经忘了自己要什么了
而 自己已经变了
你们都说得对吧
我变了
连我自己都不知道 该怎么办了



我努力假裝現在過得很好
現在的你看來已不需要我
想知道你真的過得好嗎
沒有我也許是種解脫
現在我試著習慣一個人過
也許你已經開始新的生活