Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


5.12.11

Happy girls are the pretties :D

借来的幸福终该归还 (:
我想说的是 在不对的时间相遇 注定有缘无份
暂时也没想要 接受新的一段恋情
(:
你对我的好 我知道
我把你当成 v.i.p 重要的人物
因为 知道不想失去现在
不像现在 有什么改变
所以 只好这样做

原来这几个月里面 我已经学会一个人生活 :D
所以 如果你累了 你去休息吧
不用陪我的,我可以过得很好
记得、找到了 很爱你的人 会珍惜你的人
不要放手 我会祝福你们 (;

谢谢你曾经为我做的一切
在心里 (: