Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


7.1.13

一早就不舒服到现在
回到家 就发烧了
整家人 食物中毒 我以为 我那么幸运 
结果 今天就中了 -.-
肚子很涨 很想呕 :(
很不舒服。

现在头敷着毛巾在打blog
真的很累很累 刚做完数学
刚和他通电话 
如果可以 我宁愿每天发烧 虽然真的很辛苦 头很痛
如果可以 我很想 一直都不康复 一直病下去
不知道 是不是病人 特别容易被感动
我竟然哭了 第一次 感动到真的流泪
就算多么累多么痛多么辛苦 都无所谓
我只想这样.

谢谢你 我爱你.