Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


27.2.11

No tittle


撑不下去了,算了吧
让它流下来.
很累很累,不想再继续了
也许他说得对是我太过多管闲事
我已经改过了 我没问,没说,没在乎!
为什么你连这样的机会也不给我,你说了
说了道歉那又怎样?
发生了就是发生了

谢谢你告诉她们 我学到很多了
冷血的我不可能再做不到了

是非地...我想离开了
好麽?