Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


27.2.11

"Best friend"!=)

原来好朋友的定义是如此;我明了
只怪我太笨 太相信你,
谢谢你给的这个教训让我长大那么多
如果那天我们没过天 也许我们还可以是陌生人
终比我现在失去了信任的人
来的好.


今天很多人都问我 还好么?
只回答了一句“冷血的我会有什么事?"=)


今天的我真的累了 不想在解释些什么了.

不问 不说 不在乎,我做到了
谢谢你的这句话.
最伤的不是失去了 而是不再拥有