Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


10.1.11

Happy birthday♥


Today is my lovely loupoo@ Amelia Birthday!
Happy birthdaee!May all your wishes come true.
Please on't forget those memories that we had before
Promise me,be strong,be happy,be smart!
Thanks you,u let me know,let me understand many things.
Sorry,i'm not the "important person" anymore?
Btw,I wish u can find a friend that u can trust,u can believe her.
Don't keep in your heart,just tell her.

Promise me,don keep your secret in your heart anymore.
Be a good girl.x)
You are not a superwoman u can't hadle it all...

谢谢你曾经让我有那么多美好的回忆♥

曾经...我们一起逛街,曾经我们一起读书,曾经我们一起温习小考,曾经我们一起拿tips,曾经我们一起做报告,曾经我们一起玩BINGO,ABCD 玩“下雪”,玩电电.曾经你叫我折LOVE,教我这天鹅,曾经我想你诉苦,曾经我们一起吵闹,一起疯癫,曾经我们一起说别人的不是,谈老师的不是,曾经我们在同一个学会,曾经我们一起拥有傻婆这个称号,曾经我们一起旷课,游荡,曾经我们在KH节时玩布...木乃伊,曾经我们一起煮东西,曾经我们在等lift的时候,我背你,你背我,曾经我们一起说笑话,一起听八千女鬼的故事,曾经你陪我庆祝生日,曾经我们去OLDTOWN,THE STORE...曾经你给我拥抱。曾经我们一起选礼物,曾经我们一起看班级赛,曾经我们一起分享快乐,经历不开心,被老师骂...曾经我们一起剪报,一起抄功课,曾经一起写便利贴,曾经一起传纸条,写信,一起被老师罚,曾经我们一起去花名,一起分享秘密.曾经你安慰过我,鼓励我,疼我...曾经我们约定好了 即使不同班,我们依然是最好的朋友~

曾经你骂醒了我不让我再错下去...


谢谢你,____我最好的朋友____
谢谢你,即使以后你不再记得我了,也至少我们有过这样的回忆

你说过你喜欢现在的我,现在坚强的我
我答应你我会开开心心的.


一定要喜欢我送你的礼物,和那个盒子!要珍惜...

我能为你做的只是那么多了.

最后,还是要祝你 生日快乐~happy birthday♥