Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


31.1.11

Listen to my heart♥


忽然真的感觉到很空虚,很无助
真的很想身边有个人可以依靠 可惜他不会再出现了
不是他变了,只是我根本都不了解他

最近真的很多情侣哦...
真的很羡慕...
没关系吧,曾经拥有过就好了

真的很恨你 为什么你要离开我!
当初你做不到就别答应我好么!
那 我宁可从没依靠过

谢谢你 让我不再相信爱情了.