Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


30.12.10

I WILL NOT DROP MY TEARS BECAUSE OF U....

Lasy day of 2010 year:D
Fever again.Just back from clinic.

现在的我真的好累好累了
很想吃了药就这样睡着了
但 我睡不着
手在发抖...心跳得很快
很辛苦...
为什么每次我需要你的时候 你都不在我身边?

那就算了,为什么你还要在背后讲我?
我累了,不想再去猜了...
什么都已经无所谓了

其实,就连我也不知道我做错了什么?
得罪你些什么?
我没用勇气去问你.
也没有这个勇气再去承受被你抛弃的痛了

算了吧,过了今天....
会是新的开始~

我不再为你点一滴眼泪了!
我说得出 做得到!

保重了.

最后,你还是选择了离开 但 我会好好的活下去.