Blogger Layouts
// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog :DMy name is Elize. I'm am 16 and my birthday is 1115. Hehe it such a lucky number for me. Stay tuned there! :D 
ELIZE ELIZE ELIZE ELIZE




Tagboard




My Melody

Basecode: Lurve Editor: Nana Euphemia Other:
<$BlogItemTitle$>
<$blogitembody$>
><$BlogItemCommentCount$> comments


30.5.10

我该相信他么?

我渐渐的发觉
我在他身边没有安全感
总是怕怕的
心好乱,好乱
我怕他是为了补偿过去的伤害才。。。

我真的不需要他的施舍!!!
我开始觉得 原来我太在乎了
如果,他真的只是为了补偿 我不要那样的结局
我宁愿离开!

为什么?
为什么这样的事情会发身在我身上呢?
我只想平平淡淡的过日子
好么?

可以对我坦白么?
我不想做酱的人
我恨我